“Clicky"

Home » Wan Gerrard » Lelaki itu, Lelaki Ini

Lelaki itu, Lelaki Ini

Lelaki Gay mungkin tak teransang tengok gambar ni
Selamat pagi semua. Kali ni Gerrard nak kongsikan beberapa jenis lelaki
1. Lelaki yang BAIK, tak KACAK.
2. Lelaki yang KACAK, tidak BAIK.
3. Lelaki yang KACAK dan BAIK, GAYlah pula.
4. Lelaki yang KACAK, BAIK dan heteroseksual, sudah berkahwin.
5. Lelaki yang tak berapa KACAK, tetapi BAIK, tak ada duit.
6. Lelaki yang tak berapa KACAK, tetapi yang BAIK dan mempunyai duit selalu berfikir wanita hanya kejar duit mereka.
7. Lelaki yang KACAK, tak ada duit, kejar duit wanita.
8. Lelaki yang KACAK, tak berapa BAIK dan heteroseksual, fikir wanita di sekelilingnya tak cukup cantik untuk mereka.
9. Lelaki yang menganggap wanita cantik, heteroseksual, BAIK dan tak ada duit, adalah pengecut.
10. Lelaki yang memang KACAK, BAIK dan punya duit dan syukurlah, STRAIGHT, pemalu lah pulak dan TAK PERNAH & TAK AKAN MELAKUKAN LANGKAH PERTAMA
11. Lelaki yang tak pernah mengambil langkah pertama, automatik hilang minat pada wanita bila wanita itu yang berinisiatif mengoratnya!
Anda atau BF anda kategori mane? hee
Gerrard bukan Gay dan Gerrard Ok =P

34 comments

  1. hahaha.bestttt nih!thumbs up sikitt..^__^

  2. wah ada benarnya entry ni.. aku lelaki tak berapa kacak dan baik.. tapi tak berduit.. adehhh

  3. haha…ramalan yang tepat tuk kaum adam…thumbs up 10x ;D

  4. aku jatuh no 5
    kekeke

  5. haish..aku ni masuk kat mna ni ha???plik2..bnyak sgt identiti aku ni

  6. lelaki dan lelaki. mereka tetap tak sama :)

  7. 5. haha

  8. selalu jumpa lelaki kacak, baik, berduit tapi gay…sayang..sayang..

    seb abek hakak dah kawin muahahaa..

  9. hahaha.. bleh ke lelaki mengaku dia baik?

  10. Lelaki yang tak pernah mengambil langkah pertama, automatik hilang minat pada wanita bila wanita itu yang berinisiatif mengoratnya! -betul ke ne T__T

  11. kahkahkah betul jgk eh.. hehe

  12. hahaa, ingatkan dh abis isu gay ni.
    tapi menarik jugak perihal lelaki dlm entry ni.

    by they, jom joint my contest
    CONTEST AZAM 2011

    kalau ada masa joint. mana tau bleh menang. eyriqzz pun sponsor gak contest ni

  13. hehehe…seb baik xde dlm senarai tue semua sbb cik tom girl..hikk3

  14. aku no 10 tapi xsangat la sebab aku penah juga memulakan langkah
    hahaha
    yang penting kacak dan baik = hans
    ekekekkeke

    P/S : Tolong Belikan Topup! Penting Nih!

  15. lelaki itu (bf sy) xKACAK tapi BAIK..xdok dlm di ats..sob3..haha 😀

  16. lelaki baik, ada duit, tak tua, tak kacak.. ITU BAGUS!! hehehe… anat flllow kamu

  17. nama.aku.lynn
    hehe thumbs up for u too~ ^_^

  18. Fitrihadi
    hehe Gerrard pun begitu juga =P

  19. Kizz
    memang bermacam-macam orgnyer =P

  20. confuseme
    hehe tepat ke? mungkin kebetulan je kot =P

  21. alien
    alamak bro, bukan ko jejaka tampan ke? =P

  22. iniialahaku
    hmm mungkin boleh tambah no seterusnya tuk kategori ko lak bro..hehe

  23. Myra Arshad
    hehe memang kami tidak serupa pun =P

  24. Akulah Aqilah Itu
    hehe gerrard begitu kot =P

  25. alamak
    kantoi pulak

  26. tigrismalaya
    alamak, mungkin diorang tak minat hakak tp minat kat husband hakak =P

  27. darkbatman
    hehe mungkin dari pendapat org lain kot..

  28. Cik Helena
    hehe mungkin, sebab lelaki tu mungkin fikir diri die tak setaraf/layak/ dan tambah segan2..alamatnya melepas je la =P

  29. Ain Zulaikha
    hehe =P

  30. MatJoe
    hehe orait Gerrard join nanti~

  31. Cik TOm
    hehehe mungkin bf cik tom kot =P

  32. Hans
    hehehe bro memang kacak dan baik..

  33. emieysandra
    hehehe mungkin boleh tambah satu lagi khas tuk bf anda =P

  34. Anati soki
    hehehe bagus2..tq

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>