Lelaki itu, Lelaki Ini

Lelaki itu, Lelaki Ini

34
Lelaki Gay mungkin tak teransang tengok gambar ni
Selamat pagi semua. Kali ni Gerrard nak kongsikan beberapa jenis lelaki
1. Lelaki yang BAIK, tak KACAK.
2. Lelaki yang KACAK, tidak BAIK.
3. Lelaki yang KACAK dan BAIK, GAYlah pula.
4. Lelaki yang KACAK, BAIK dan heteroseksual, sudah berkahwin.
5. Lelaki yang tak berapa KACAK, tetapi BAIK, tak ada duit.
6. Lelaki yang tak berapa KACAK, tetapi yang BAIK dan mempunyai duit selalu berfikir wanita hanya kejar duit mereka.
7. Lelaki yang KACAK, tak ada duit, kejar duit wanita.
8. Lelaki yang KACAK, tak berapa BAIK dan heteroseksual, fikir wanita di sekelilingnya tak cukup cantik untuk mereka.
9. Lelaki yang menganggap wanita cantik, heteroseksual, BAIK dan tak ada duit, adalah pengecut.
10. Lelaki yang memang KACAK, BAIK dan punya duit dan syukurlah, STRAIGHT, pemalu lah pulak dan TAK PERNAH & TAK AKAN MELAKUKAN LANGKAH PERTAMA
11. Lelaki yang tak pernah mengambil langkah pertama, automatik hilang minat pada wanita bila wanita itu yang berinisiatif mengoratnya!
Anda atau BF anda kategori mane? hee
Gerrard bukan Gay dan Gerrard Ok =P
Share.

34 Comments

  1. Lelaki yang tak pernah mengambil langkah pertama, automatik hilang minat pada wanita bila wanita itu yang berinisiatif mengoratnya! -betul ke ne T__T

  2. hahaa, ingatkan dh abis isu gay ni.
    tapi menarik jugak perihal lelaki dlm entry ni.

    by they, jom joint my contest
    CONTEST AZAM 2011

    kalau ada masa joint. mana tau bleh menang. eyriqzz pun sponsor gak contest ni

  3. Cik Helena
    hehe mungkin, sebab lelaki tu mungkin fikir diri die tak setaraf/layak/ dan tambah segan2..alamatnya melepas je la =P

Leave A Reply