β€œClicky"

Home » Lawak » Gambar Lucu Liverpool

Gambar Lucu Liverpool

Lawak Bola Sepak Liverpool

Tiada berita bola sepak terbaru, hanya menanti kedatangan Arsenal, Liverpool dan Chelsea ke Malaysia. Anda semua dah dapatkan tiket dan pas sesi latihan 3 pasukan tersebut? Cepat dapatkan sebelum anda menangis selebat hujan hehe Gerrard dah dapatkan tiket dan pas sesi latihan untuk Liverpool dan Chelsea. Arsenal kurang minat tetapi mungkin akan pergi teman seorang kawan peminat Arsenal ni. Jumpa anda di sana. :)

Baca ini juga, Pemain Liverpool ada yang gay πŸ˜›
Sesi Lawak Liverpool
Cara pelik Liverpool raikan gol 2
Cara pelik Liverpool raikan gol 1
Aduyai , Jom layan gambar-gambar ini pula
Lawak Bola Sepak
Si Dracula dan Si toyol beraksi

Lawak Bola Sepak
Promoso semasa perlawanan menentang Chelsea, Sesiapa berminat?

Lawak Bola Sepak
Jamie Carragher si badut timbang bola

Lawak Bola Sepak
Pemain berbaju putih cuba menghalang adegan asmara Liverpool

Lawak Bola Sepak
Kau kentut kan? kantoi jangan tipu, ada warna coklat kat seluar tu πŸ˜›

Lawak Bola Sepak
I Believe I can Fly..Terikut-ikut Hafiz AF7

Lawak Bola Sepak
Permainan antara si kerdil

Lawak Bola Sepak
Ala u, jangan la nangis. Nanti I belanja dinner ye πŸ˜›

Lawak Bola Sepak
Jamie Carragher sedang sibuk memarahi bola kesayangan

Lawak Bola Sepak
Kenny Daglish: Tumpang lalu
Have a nice day guys :)

6 comments

  1. hahaha..lawak seh gambar2 liverpool ni..pandai btul fotografer ni…snap gambar timing cantik..hehehe..

    p/s: aku fans liverpool.. tiket x dpt lg..nak nangis dah ni..

    Update Blog : Rahsia Jana Trafik

  2. ni sume timing mase snap πŸ˜€

  3. haha.. nice pics πŸ˜›

  4. shindosai
    hehe tula, jurugambar terbaik mereka ni

  5. ChipCoklat
    huhu gambar cmi best :)
    xpe tiket banyak lagi, jangan risau huhu

  6. ken
    yup :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>